Translate

zaterdag 7 juli 2018

Film The Hobbit

Laatst was ik bij het concert van Ed Sheeran en dit deed me terugdenken aan het boek en film The Hobbit die ik gelezen en gezien heb.

Een heel mooi verhaal, rauw meer vol avontuur, niet geheel realistisch, maar een fantastische verhaallijn die mij niet verveeld heeft, en zelfs ook regelmatig terug deed bladeren in het boek, om toch nog even checken of ik het goed gelezen had.

Ed Sheeran - I See Fire

Al luisterend naar het nummer van Ed Scheeran kwam tijdens het concert de draak ook in mijn gedachten tot leven en dit deed me eraan denken dat ik nog een Sprookjesboom op de kast heb liggen. Een houten boom, welke als een soort poppenhuis in elkaar gezet kan worden. De bedoeling was om elk plateau een sprookje uit te gaan beelden, maar nu weet ik de bestemming van deze boom.
Wanneer ik ga beginnen weet ik nog niet, maar eens gaat deze Sprookjesboom in elkaar gezet worden met allerlei verschillende tafereeltjes uit het boek en/of film.
Bovenin begin ik met het huis van Bilbo Ballings en onderin de boom zal de draak over geld heersen.
Ja, waar ga je dan beginnen he......

..... wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten